X - 15 frågor om sex / kärlek

Hur många har du kysst?
Jag vet inte!

Hur gammal var du vid ditt första seriösa förhållande?
14 men vi hade aldrig sex.

Hur många gånger har du känt äkta kärlek?
2

Hur många gånger har du fått ditt hjärta krossat?
Ett par gånger.

Har du varit otrogen?
Ja och ångrar mig fortfarande!

Har du blivit bedragen?
Inte vad jag vet

Har du någon gång blivit bjuden på en romantisk middag?
Ja

Har du gjort slut med någon?
Ja

Vilka saker har du prövat inom sex?
Det mesta

Hur många ångrar du att du har haft sex med?
4

Hur gammal var du vid din första kyss?
14 och det var i mitt första förhållande

Hur många gånger har en kille gett dig orgasm?
Flera flera gånger, sällan jag fejkat förutom om killen börjar bli för tråkig!

Vad är det kortaste tidsavståndet du haft mellan två olika sexpartners?
2 timmar

Hur långt var ditt längsta förhållande?
Ca 3 år.

hur många gånger har en kille låtsats ha känslor för dig för att få ha sex med dig?
Jag vet inte, kan ju inte svara för någon annan.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Meddelande/kommentar:

Trackback