Xandra

Ni kan kalla mig Xandra. 20 år. En kär djurvän som trivs i nära vänners sällskap & som försöker njuta så mycket som möjligt av livets goda!

I den här bloggen kommer jag att dela mina tankar och upplevelser kring just sex tillsammans med en nära vän. Jag har därför valt att vara anonym med mitt namn tillsvidare.

I övrigt hälsar jag er välkommen!


• Civilstatus:
Singel & sökande

• Utbildning:
Undersköterska

• Gör nu:
Jobbar på sjukhus, söker mig sakta men säkert härifrån (ännu ett tappert försök)


• Sexuell läggning:
Heterosexuell

• Attraheras av / tänder på:
Vältränad kropp, stora armar & en fin stjärt, då är jag fast!

• Antal sexpartners:
7 killar, 1 tjej

• Förlorade oskulden:
16 år

• Favoritställning:
doggy & rida

• Värsta sexminnet:
Länk direkt till inlägget

• Konstigaste ställningen:
Haha!

• Konstigaste stället jag haft sex:
Det var med min ex pojkvän, vi var på fest & hade sex på toan, dock inte
så lyckat när alla bankade utanför så vi bestämde oss för att leta nån annanstans.
Vi fick syn på ett garage med dörr, perfekt, & en bil oxå! Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ivartrosa, snuskigt!:P

2010-05-10 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Meddelande/kommentar:

Trackback