Jasmine

Ni kan kalla mig Jasmine. Jag är en 20-årig ung kvinna som vill få ut det mesta av livet. På fritiden tycker jag om att rita, fotografera, festa och självklart allt som har med sex att göra!




• Intressen:
Sex, fotografering, redigering, skriva, rita, musik, djur, ridning osv.

• Civilstatus:
I ett förhållande

• Utbildning:
Grundskola

• Gör nu:

Pluggar



• Sexuell läggning:
Bisexuell

• Attraheras av / tänder på:
En välmusklad rygg! Det är så sexigt. Ett bestämt
grepp är riktigt tändande.

• Antal sexpartners:
6 killar, 2 tjejer

• Förlorade oskulden:
Slutet av år 2006, 15 år gammal.

• Favoritställning:
Alla sorters bakifrån & rida.

• Värsta sexminnet:
Länk

• Konstigaste ställning man testat:
Svårt! Finns flera ställningar där man nästan slår
knut på sig själv eller kuken för att komma till.

• Konstigaste stället jag haft sex:
På ett biljardbord på hans pappas jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Meddelande/kommentar:

Trackback