J - Värsta sexminnet

Mitt nutida värsta sexminne är väl bara oerfarenhet egentligen. Jag har inte någon lika intressant berättelse som min vän Xandra. Med tanke på att jag aldrig haft one night stands, utan alltid vart på g/tillsammans med de killar jag haft sex med så är det svårt att klassa dem som "värsta sexminne". Jag väntar mig aldrig att första gången med någon ny är helt awesome. Allt blir bättre när man lärt känna varandra.

Men åter till ämnet! Det dåligaste sexminnet jag nu har var med en 22 åring då jag var.. 16 kanske? Nä snarare 17. Att jag ens raggat på denna inte alltför attraktiva man är för att försöka komma över ett ex. Måste jag säga att det inte fungerade?

Vi slet av varandra lite kläder och fyfan vad hårig denna karln var! Krulligt bröst, krulliga ben, håriga armar, krullig rygg. Inte speciellt upphetsande.
"Jag har aldrig haft sex med någon förut." kände han även att han behövde anförtro mig. Nähä? Det kan nog bli någorlunda ändå, försökte jag intala mig. Var alldeles för sexsugen och hade inte fått något på flera veckor.

Han la sig över mig i missionären, ville göra det så okomplicerat som möjligt eftersom det var hans första gång. Jag hann tänka ungefär "oj det här kan nog bli skönt!", när han väl spetsade mig men så stönade han högt som sjutton. Sekunden efter rann det ut en flod av någonting ur mig. Kan säga att han hunnit röra sig fram och tillbaks i mig en gång. Sen att han la all sin vikt över mig och nästan kvävde mig gjorde inte allt mer underbart.

Jag hann till och med ha sex med honom en gång till(!) efter det där och det var ju bättre! Eller? Nja. Han lyckades hålla sig från att spruta ner hela madrassen på över 30 sekunder iallafall! Framgångar gillar vi, eller vad tycker ni? Varför, varför, varför, varför hade jag sex med honom igen när jag visste att det var så värdelöst första gången?!

När jag väl sa att det var slut mellan oss ville han träffa mig på, som han kallade det, "en sista het natt". Han har även försökt imponera på mig genom att säga att han blivit såå mycket bättre i sängen nu. Vet inte om jag vill ta reda på det faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så mycket..



Intresserad av kändisar? :)

Kolla gärna in min nya blogg ---> www.saraveronicasiivonen.blogg.se

2010-05-11 @ 16:13:44
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Meddelande/kommentar:

Trackback