J - 15 frågor om sex / kärlek

Hur många har du kysst?
4 som jag minns namnet på. Antagligen fler på fyllan.

Hur gammal var du vid ditt första seriösa förhållande?

Första och enda seriösa förhållandet, 15 år.

Hur många gånger har du känt äkta kärlek?
En

Hur många gånger har du fått ditt hjärta krossat?

Flera gånger, men av samma person.

Har du varit otrogen?

Nej. Eller en kille kysste mig när jag var väldigt onykter. Jag fattade ingenting.

Har du blivit bedragen?

Inte vad jag vet.

Har du någon gång blivit bjuden på en romantisk middag?

Ja.

Har du gjort slut med någon?

Ja.

Vilka saker har du provat inom sex?

Borde jag inte säga något jag INTE provat istället?

Hur många ångrar du att du har haft sex med?

3 killar

Hur gammal var du vid din första kyss?

15

Hur många gånger har en kille gett dig orgasm?
Ca 3 gånger vaginalt. Annars Runt 10 gånger. Samma kille alla gångerna.

Vad är det kortaste tidsavståndet du haft mellan två olika sexpartners?
En halvtimme.

Hur långt var ditt längsta förhållande?

1,5 år.

Hur många gånger har en kille låtsats ha känslor för dig för att få ha sex med dig?
Det vet jag inte. Det vet väl han?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej för andra)

URL/Bloggadress:

Meddelande/kommentar:

Trackback